به سوی ازادی بالاترین 1   2009-06-18 12:30:00

آن کس که باید برود خامنه ای است - ایرج مصداقی
اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است
اشک کباب مایه طغیان آتش است
تظلم خواهی از خامنه‌ای، فرمانده کودتاچیان و انتظار از شورای نگهبان منصوب او برای برگزاری انتخاباتی دوباره، تلاشی است در مسیر سرگرم کردن مردم، خاموش کردن شعله آتش خشم آن‌ها و هدایت سیل خروشان مردم به کویر و برهوت نظام ولایت فقیه.
آن کس که مرتکب تقلب شده نه احمدی‌ نژاد است و نه شورای نگهبان. احمدی‌نژاد تنها با دست‌بوسی از خامنه‌ای به جاه و مقام دست یافته است. نه شورای نگهبان و نه احمد‌ی‌نژاد جرأت وارونه سازی آرا در این حد را ندارند. (۱) این پروژه‌ای است که خامنه‌ای مسئول و هدایتگر آن است. مسئولیت آن‌چه که در کشور می‌گذرد با خامنه ای است.
تجربه نشان داده است هرتلاشی که خامنه‌‌ای را هدف قرار ندهد،‌ محکوم به شکست است.
وقتی به فرمان خامنه‌ای به کوی دانشگاه حمله شد تلاش‌ باند‌های رژیم در این خلاصه گردید که نقش او را کتمان کنند. عاقبت، دانشجویان زخم خورده را برای تظلم خواهی نزد رهبر اوباش و اراذلی که به کوی دانشگاه حمله کرده بودند بردند. علی‌رغم سوز و گداز‌های عوام‌فریبانه‌‌، سرانجام در آن جنایت بزرگ کسانی که محکوم شدند دانشجویان بودند و سربازی که یک ریش تراش دزدیده بود. چیزی نگذشت مسعود ده‌نمکی یکی از جانیانی که به کوی دانشگاه حمله کرده بود، سوگلی رهبر شد و با اختصاص بودجه‌های میلیاردی فیلم‌ساز مورد حمایت دفتر او.
قتل‌های زنجیره‌ای با هدایت دفتر خامنه‌ای صورت گرفتند. پرونده به دستور او از مسیر خود خارج شد. در گفتگوهای پخش شده از جلسه سران رژیم با خامنه‌ای، در ارتباط با چاره‌جویی در مورد قتل‌های زنجیره‌‌ای اتفاقاً‌ این خاتمی است که تأکید می‌کند خامنه‌ای و ولایت فقیه خط قرمز ماست.
بعد از آن، همه‌ی تلاش اصلاح‌طلب‌های رژیم در این خلاصه شد که نقش خامنه‌ای در این جنایت را انکار کنند. خاتمی هم چپ و راست به خامنه‌ای دسته گل می‌داد که به دستور خامنه‌ای با این غده بدخیم مبارزه شد!
این یک دروغ محض بود، اتفاقاً همان‌هایی که خودسر معرفی شدند در دفتر خامنه‌ای دوباره سازماندهی شدند و سازمان اطلاعات موازی را تشکیل دادند و به جان مردم افتادند. و امروز دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و نهاد‌های سرکوبگر رژیم را هدایت می‌کنند. حسینیان یکی از رهبران همان خودسرها شد معاون امنیتی کابینه سوگلی رهبر و همچینن رئیس کمیسیون امنیت مجلس و پورمحمدی شد وزیر کشور و امروز رئیس بازرسی کل کشور. فتوای قتل‌ها را آیت‌الله خوشوقت پدر عروس خامنه‌ای داده بود. همان که بعداً‌ شد کاندیدای مجلس خبرگان از تهران.
وقتی حجاریان را ترور کردند، برای خاتمی مثل روز روشن بود که این ترور به دستور سپاه پاسداران و با هدایت واحد‌های آن و با رضایت شخص خامنه‌ای برای زمین‌گیر کردن جناح رقیب صورت گرفته است. فرمان خامنه‌ای که منافع سپاه را نمایندگی می کند مشخص بود؛ پای سپاه را به میان نکشید. خاتمی به فرموده رهبر عمل کرد. در پناه او بود که جانیان به سرعت از زندان آزاد شدند و دستخوش گرفتند.
وقتی خامنه‌ای فرمان دستگیری کرباسچی و نوری را که از نزدیکان رفسنجانی به شمار می‌رفتند داد انتظار می‌رفت رفسنجانی در حمایت از دوستان و یارانش در مقابل این تصمیم خامنه‌ای بایستد و اراده‌ی او را به چالش بگیرد. خامنه‌ای وقتی با سکوت رفسنجانی مواجه شد دست به پیشروی زد. شعار برعلیه رفسنجانی با هدایت و رضایت خامنه‌ای و دفتر او داده می‌شود. رفسنجانی تاوان عدم حمایت از نزدیکانش را امروز می‌پردازد و در آینده یبشتر خواهد پرداخت مگر آن که متقابلاً‌ دست به حمله بزند.
به فرمان خامنه‌ا‌ی، سعید مرتضوی با کمترین سوابق حقوقی و قضایی حتی در کادر قوانین رژیم به دادستانی انقلاب و عمومی رسید. این خامنه‌ای بود که وی را به جان مردم انداخت. سعیدمرتضوی بدون حمایت خامنه‌ای یک لحظه هم در قوه قضاییه دوام نمی‌آورد.
به فرمان خامنه‌ای روزنامه‌های منتقد را بستند و روزنامه‌نگاران را خانه‌نشین کردند. خاتمی و رفسنجانی و شرکایشان هر بار تلاش کردند آدرس عوضی بدهند.
حسین شرتعمداری دقیقاً‌ نظرات خامنه‌ای را بیان می‌کند. کیهان بلندگوی اوست.
جنایتکاران انصار‌حزب‌الله و باندهای وحشت و ترور رژیم تماماً‌ توسط او و دفترش سازماندهی می‌شوند. پول و امکانات این دسته نیروها از طریق او و دفترش تأمین می‌شود.
به فرمان خامنه‌ای آرای انتخابات مجلس ششم را جا به جا کردند و حداد‌عادل پدر عروسش را به مجلس بردند. در حالی که «اصلاح‌طلب»‌ها در اوج قدرت به سادگی می‌توانستند اعتبارنامه او را تأیید نکنند، به خاطر انتسابش به بیت رهبری از چنین کاری خودداری کردند. خامنه‌‌ای وقتی ضعف و زبونی آن‌ها را دید در انتهای دوره به شورای نگهبان دستور داد صلاحیت‌شان را برای دوره بعد رد کند و برای همیشه از ورود آن‌ها به مجلس جلوگیری کند.
خاتمی و کروبی به جای ایستادگی در مقابل اراده‌ی خامنه‌ای، برای تظلم خواهی نزد او که فرمان عدم صلاحیت نمایندگان مجلس را صادر کرده بود رفتند. پیشاپیش معلوم بود کاری از پیش نمی‌برند. نتیجه‌ی رایزنی‌ها چیزی نزدیک به صفر بود. انتخابات فضاحت بار مجلس هفتم را خاتمی برگزار کرد در حالی که قول داده بود زیر بار برگزاری چنین انتخابات «ناعادلانه» ای نرود.
وقتی به آن فضاحت تن دادند خامنه‌ای مصمم شد که در انتخابات ریاست جمهوری دور نهم احمدی‌نژاد را بالا بکشد و رفسنجانی را تحقیر کند. او به ضعف مفرط جناح مقابل پی برده بود.
وقتی یک هفته پیش رفسنجانی نامه‌ای هشدار دهنده به خامنه‌ای نوشت، لرزه بر ارکان رژیم افتاد، اما


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات